Cum te pregătești pentru școală: 5 sfaturi utile ca să fii în formă maximă
Începe şcoala Nu mai este mult şi reîncepe şcoala! Vara a trecut şi foarte posibil mulţi încă ar mai vrea în vacanţă. Începe şcoala, dar [...]
Începe şcoala Nu mai este mult şi reîncepe şcoala! Vara a trecut şi foarte posibil mulţi încă ar mai vrea în vacanţă. Începe şcoala, dar [...]
Cititul este (încă) principalul mijloc de studiu Volumul de informaţii pe care trebuie să îl parcurgem astăzi este uriaş! Internetul, telefoanele mobile şi tabletele respectiv [...]
Ce este Kanban? Kanban este un termen care (1) la origine vine din sintagma japoneză kan-ban care s-ar traduce aproximativ “card de semnalizare”. Era vorba [...]
Copiii devin din ce în ce mai ocupaţi, din ce în ce mai devreme Au devenit de notorietate mondială poveştile de success a numeroşi [...]
Cititul versus privitul Pe fondul unei rezistențe la lectură cultivată de facilizarea accesului la informaţie și datorată tehnologiilor mobile, mulţi tineri şi adolescenți consideră cititul [...]
Una dintre temele de actualitate în studiile de Psihologia Învăţării o reprezintă astăzi cititul (lectura) şi modul în care acestea impactează dezvoltarea cognitivă a tinerilor şi adolescenţilor. Proliferarea tehnologiei moderne, în special mobile şi tablete, accesul facil la informaţii sub formă vizuală pe Youtube (mai mult sau mai puţin calitative dar în mod cert foarte confortabil de privit), au făcut ca modul în care tinerii citesc şi consumă text în general să sufere transformări dramatice.
Despre (omul) Lucian Niță Am terminat Colegiul Național de Informatică „Tudor Vianu” ca Șef de promoție în 2016. Am fost admis la Imperial College London [...]
Obiceiuri rele, obiceiuri bune Cu toţii ne plângem că avem obiceiuri “proaste”. Şi ştim iarăşi cu toţii cât de uşor este să deprinzi obiceiuri proaste. [...]
Dezvoltarea creativității la elevi și studenți Sunt nenumărate exemple de companii care nici nu existau până în urmă cu câţiva ani (multe fondate de tineri) [...]
Învățarea continuă Învăţarea nu mai este strict condiţionată de un mediu instituţionalizat şi nu se mai produce cu precădere în şcoală. Internetul a schimbat pentru [...]