A învăța nu înseamnă a merge la școală, iar a merge la școală nu înseamnă a învăța
Trecem printr-o perioadă de tranziție către o nouă era, când sub presiunea necesității, de voie, de nevoie, lumea își caută un nou făgaș. Acum [...]
Trecem printr-o perioadă de tranziție către o nouă era, când sub presiunea necesității, de voie, de nevoie, lumea își caută un nou făgaș. Acum [...]
Învățarea în sistem tradițional Ne-am obişnuit cu faptul că învăţarea se produce într-un cadru instituţional, preponderant la şcoală. În completare, dar urmând strict programa, [...]
Cele două mari etape în dezvoltarea și realizarea noastră Studiile arată că din perspectiva dezvoltării intelectuale şi în general a potenţialului cognitiv, există o [...]
continuare din numărul anterior: Cum putem dezvolta inteligenţa copiilor noştri? Tehnici și metode de antrenament Dezvoltarea inteligenței copiilor Fundamental vorbid, sunt două căi care conduc [...]
În primul rând, putem dezvolta inteligenţa? Există o veche controversă privind capacitatea noastră de a ne dezvolta inteligenţa. Mult timp s-a crezut că inteligenţa [...]
Prin tot ceea ce facem la Mentalio ne propunem să promovăm, să încurajăm și să dezvoltăm inteligența copiilor, aducând astfel în atenția Dumneavostră exemple [...]
Copiii ocupați Nu mai este neobișnuit astăzi să vedem copii mai ocupați chiar decât adulții: programa încărcată la școală, teme, olimpiade, hobby-uri, lectură de [...]
Criza timpului liber Una dintre crizele atipice cu care se confruntă astăzi omenirea este criza de timp liber. Nimeni nu (prea) are timp liber, [...]
Vrei să memorezi eficient: să înţelegem ce este şi cum funcţionează memoria Se spune că ceea ce nu poţi măsură, nu poţi controla. Pentru [...]
Infobezitatea sau ce este Information overload Tehnologia ne ajută mult prin facilitarea rapidă şi ubiquă la informaţia de care avem nevoie dar paradoxal, această facilitate [...]